انتخاب امباپه به عنوان سفیر جدید دیور کیلیان
انتخاب امباپه به عنوان سفیر جدید دیور کیلیان

سفیر دیور مهاجم پاری سن ژرمن هدایت مجموعه های جدید مردان دیور را بر عهده خواهد داشت.
امباپه مهاجم 23 ساله پاری سن ژرمن (PSG) به جانی دپ بازیگر محبوب و دوست داشتنی به عنوان چهره پرفروش ترین ستون عطر ساواج خواهد پیوست، او همچنین چهره مجموعه مردانه دیور خواهد بود که توسط کیم جونز، مدیر هنری این شرکت توسعه یافته است.
خانه آرایش و مد فرانسوی با انتشار پستی در اینستاگرام خود رسماً از این فوتبالیست استقبال کرد و نوشت: دیور خرسند است که فوتبالیست امباپه @K.Mbappe قهرمان جهان را به عنوان سفیر جدید مد مردانه @MrKimJones و عطر @DiorBeauty ساواج معرفی کند.

متن پیج اینستاگرام دیور برای انتخاب سفیر دیور
متن پیج اینستاگرام دیور برای انتخاب سفیر دیور

در همین حال امباپه این همکاری را به 64 میلیون فالوور اینستاگرام خود اعلام کرد: خوشحالم که اعلام کنم اکنون رسماً بخشی از Maison Dior هستم. بی‌صبرانه منتظر به اشتراک گذاشتن همکاری‌هایمان در مد مردانه و عطر ساواج هستیم.
این اعلام پس از آن منتشر شد که دیور در سپتامبر سال 2020 به عنوان اسپانسر رسمی تیم پی اس جی معرفی شد.
در ژانویه سال 2020، امباپه یک انجمن غیرانتفاعی به نام Inspired by KM راه اندازی کرد که هدف آن ایجاد انگیزه در کودکان برای دستیابی به اهداف زندگی خود بر اساس چهار ارزش اساسی است: یادگیری، درک، اشتراک گذاری، انتقال.
امباپه همچنین از انجمن Premiers de Cordée حمایت مالی می کند، که به کودکان بستری در بیمارستان فرصتی برای کشف و تجربه ورزش می دهد.
امباپه به آنیا تیلور جوی، شارلیز ترون و ناتالی پورتمن می‌پیوندد که همگی در کمپین‌های آرایشی و عطری دیور شرکت داشته‌اند. در سال 2019، این فوتبالیست برنده جایزه به عنوان چهره جهانی برند آرایش مردانه ژاپنی Bulk Homme معرفی شد.