روند جدید مراقبت از پوست بوسیله سرما و گوی یخی
روند جدید مراقبت از پوست بوسیله سرما و گوی یخی

سرما و گوی یخی، همانطور که در اوایل سال 2022 هستیم، یک پدیده جدید به نام “گوی یخی” به عنوان یک روند زیبایی جدید در میان نسل های جوان در جستجوی پوست سالم و طبیعی در حال ظهور است.
در طول سال 2021، در آپلیکیشن تیک تاک TikTok و سایر شبکه‌های اجتماعی این محصول مورد تهاجم تکنیک های زیبایی جدید قرار گرفت که به طور خاص به مراقبت از پوست اختصاص داده شده است.
اگر چیزی وجود داشته باشد که واقعاً برجسته باشد، آن سرما و گوی یخ است، و با استفاده از قدرت سرما، میلیون‌ها بازدید را جذب می‌کند.
در واقع موج یخی، یخ زدن پوست، خیار منجمد، آب برنج سرد و مخلوط کن‌های زیبایی منجمد شده برخی از نوشته های زیبایی که در سال 2021 مورد استقبال قرار گرفته است.
به ناچار این موج یخی راه را برای ابزارها و ترفندهای زیبایی جدید هموار کرده است.
بدون شک درباره روند مراقبت از پوست بوسیله سرما و گوی یخی، در اوایل سال 2020 نظارت میشود، بین ماه های نوامبر و دسامبر 2021 بر اساس داده های گوگل ترندس Google Trends کلمات پر تکرار جستجو با جهشی 194 درصدی در علاقه جستجو گوی یخی را در دسامبر 2021 گزارش می دهد که نشان از اهمیت بالای این روش مراقبت از پوست میباشد.
سرما و گوی یخی ابزار بسیار ساده ای است که  همانطور که از نامش پیداست به شکل دو کره است که آنها را با آب پر می کنید و سپس آنها را در یخچال یا فریزر قرار می دهید، قبل از اینکه آنها را بر روی پوست صورت ماساژ دهید باید از کرم یا سرم تسکین پوست (مخصوصا برای پوست های  خشک) استفاده کنید.
کرم یا سرم ظاهراً آنها به تسکین پوست، کاهش التهاب و عیوب و حتی کاهش حلقه های سیاه و کیسه ها کمک می کنند.
در کل محاسن این محصول شبیه به یخ زدن پوست است، که میتوان از یک تکه یخ هم استفاده کرد، اما بدون ناراحتی ناشی از استفاده مستقیم یخ روی پوست می توان از این محصول استفاده کرد.

در ابتدای ماه هشتگ iceglobe# و iceglobes# در نرم افزار تیک تاک TikTok به ترتیب بیش از یک میلیون و نه میلیون بازدید داشتند. به طور کلی، کره های یخی بخشی از یک پدیده بزرگ‌تر را تشکیل می‌دهند که شامل استفاده از غنای طبیعت – گاهی از ساده‌ترین‌ها – برای داشتن پوستی سالم و بی‌عیب است.