10 عطر محبوب بریتانیا در سال 2021
10 عطر محبوب بریتانیا در سال 2021

عطر محبوب سال ۲۰۲۱ طبق بررسی ها فروشگاه عطر دریافته است که رایحه‌های جدید گوچی و همچنین رایحه‌های کلاسیک دیور و شنل داغ‌ترین اقلام در میان مصرف‌کنندگان هستند.

محبوب ترین عطرهای سال 2021 توسط خرده فروش بریتانیایی The Perfume Shop معرفی شده است.

مجموع گزارش‌های فروش شرکت از زنجیره فروشگاه های زنجیره‌ای نشان می‌دهد که رایحه‌های کلاسیک نوستالژیک و عرضه‌های پرفروش جدید، جایگاهی را در فهرست ده‌ عطر محبوب کسب کرده‌اند.

آندریا ریکارد، مدیر بازرگانی The Perfume Shop گفت: خاطرات شخصی که از یک عطر برانگیخته می‌شود و پخش حس خوب یک رایحه همچنان آن را به یک انتخاب محبوب تبدیل می‌کند.

بر اساس گزارش The Perfume Shop، رایحه شماره یک بریتانیا، رایحه دیور با جلوه جانی دپ ساواج و پس از آن عطر کهربایی شنل کوکو مادمازل بود.

در همین حال، بزرگترین عرضه های سال شامل Phantom by Paco Rabanne و Gucci Flora Gorgeous Gardenia بود که در ماه جولای منتشر شدند.

محبوب ترین عطرهای سال 2021

  1. Dior, Sauvage
  2. Chanel, Coco Mademoiselle
  3. Paco Rabanne, 1 Million
  4. Boss, Bottled Night
  5. Gucci, Flora Gorgeous Gardenia
  6. Emporio Armani, Diamonds for Women
  7. Chanel, Bleu de Chanel
  8. Paco Rabanne, Phantom
  9. Jimmy Choo, I Want Choo
  10. Jimmy Choo, Flash

این یافته های مربوط به عطرهای محبوب در حالی به دست آمد که The Perfume Shop گزارش داد که مصرف کنندگان در میان شایعات کمبود و تعطیلی احتمالی کریسمس زودتر از همیشه خرید می کردند، زیرا فروش در مقایسه با سال 2019 حدود 29 درصد افزایش داشت.

با این حال، فروش لحظه آخری با 27 درصد از فروش قبل از کریسمس در هفته پایانی بالا باقی ماند.

ریکارد در مورد فروش سال 2021 افزود: مشتریان یک سال پرفراز و نشیب دیگر را سپری کردند، اما هدیه عطر ثابت می کند که برای دوستان و عزیزان در این کریسمس عشق را به اشتراک می گذارد.