معرفی 10 برند ابزار برقی بی سیم در سال 2022
معرفی 10 برند ابزار برقی بی سیم در سال 2022

آشنایی و معرفی 10 برند ابزار برقی بی سیم در سال 2022

خرید یک ابزار برقی جدید این روزها مشکل است. برخلاف روزهای قدیم که ابزارهای برقی سیمی تنها گزینه بودند، ابزارهای برقی بی سیم لایه پیچیدگی بیشتری را به ارمغان می آورند زیرا اکنون نه تنها خود ابزار برقی را خریداری می کنید، بلکه در حال خرید به اکوسیستم برند نیز هستید. تا روزی که صنعت ابزار برقی بی سیم تصمیم به استاندارد سازی نوع خاصی از فناوری باتری همراه با نوع خاصی از طراحی باتری بگیرد، بهترین راه برای خرید ابزارهای برقی بی سیم این است که بر اساس اکوسیستم ابزار برقی برند و نه بر اساس شایستگی های آن انتخاب کنید. خود ابزارهای قدرت فردی به این ترتیب، امروز ما در مورد برخی از بهترین و محبوب‌ترین برندهای ابزارهای برقی بی‌سیم در بازار، برخی از آخرین نوآوری‌های آن‌ها و بخش‌هایی که هر یک از برندها مناسب هستند، بحث خواهیم کرد.

  1. بلک+دکر Black+Decker
  2. دی والت DeWALT
  3. کابل پورتر Porter Cable
  4. بوش Bosch
  5. هیتاچی Hitachi
  6. ماکیتا Makita
  7. میلواکی Milwaukee Tool
  8. ریوبی Ryobi
  9. ریجید RIGID
  10. کوبالت Kobalt

بلک+دکر Black+Decker

معرفی 10 برند ابزار برقی بلک + دکر Black + Decker

Black+Decker یک برند ابزار برقی مصرفی است که برای صاحبان خانه طراحی شده است که به دنبال ابزارهای برقی در محدوده ابتدایی هستند، ابزارهای برقی Black+Decker دارای طرح رنگ مشکی و نارنجی هستند و معمولاً ابزارهای نسبتاً ارزانی هستند که در والمارت و سایر فروشگاه های بزرگ با ارزش به فروش می رسند. این ابزارها به دلیل ماندگاری طولانی مدت یا قابلیت بسیار فراتر از چیدن کابینت ها یا نصب یک قفسه جدید شناخته شده نیستند.

مزایا بلک+دکر Black+Decker

نسبتا ارزان

معایب بلک+دکر Black+Decker

انتخاب بسیار محدود از ابزار
با دوام نیست

ارزش خریدن دارد؟

Black+Decker نوع ابزاری است که شما فقط در صورتی می خرید که یک ابزار برقی را به عنوان هدیه برای کسی که یک ابزار برقی ندارد یا اگر فقط چیزی برای ساخت مبلمان ساده می خواهید بخرید. انتظار نداشته باشید که برای همیشه ادامه داشته باشد و بیش از حد انتظار نداشته باشید.
اگر یک پیمانکار استخدام کردید و او با Black+Decker ظاهر شد، بلافاصله یک پیمانکار جدید استخدام کنید.

دی والت DeWALT

معرفی 10 برند ابزار برقی دی والت DeWALT

DeWALT برند ابزار برقی برتر Stanley Black and Decker است که برای حرفه ای ها در ساخت و ساز طراحی شده است. ابزارهای این شرکت را می توان با طرح رنگ زرد و مشکی آنها شناسایی کرد و همیشه یکی از برندهای برتر ابزار در بازار ابزارهای برقی بوده است.
ابزارهای برقی اصلی DeWALT مانند مته ها و درایورهای ضربه ای آن ها به دلیل قابلیت اطمینان بالا شناخته شده اند و سال ها و سال ها بدون مشکل حتی در شرایط سخت دوام می آورند. DeWALT دارای پلتفرم های ابزار برقی بی سیم متعددی است که محبوب ترین آنها 18 ولت و 20 ولت MAX است. جالب‌ترین پیشنهاد DeWALT، پلتفرم جدید FLEXVOLT 60V/120V MAX است که به ابزارهای سیم‌دار سنتی مانند اره‌های چرخدار اجازه می‌دهد بی‌سیم باشند.

مزایا دی والت DeWALT

ابزار با کیفیت بالا و بادوام
انتخاب گسترده ای از ابزار
محصولات نوآورانه مانند سیستم جدید FlexVolt

معایب دی والت DeWALT

نسبتا گران تر

ارزش خریدن دارد؟

اگر به دنبال یک سیستم ابزار برقی هستید که تمام نیازهای شما را برآورده کند و برای مدت طولانی دوام بیاورد، DeWALT بدون شک یکی از مارک های ابزاری است که باید در نظر بگیرید. جدا از کیفیت، DeWALT به طور مداوم در حال نوآوری و معرفی محصولات جدید است، بنابراین اگر ابزاری نیاز دارید، به احتمال زیاد می توانید آن را در رنگ های مشکی و زرد تهیه کنید.
برای کسانی که تازه وارد دنیای ابزارهای برقی شده‌اند، مجموعه ابزارهای 20 ولتی DeWALT بسیار عالی هستند و DeWALT همیشه تبلیغاتی را در Home Depot یا Lowes در مجموعه‌های دریل/درایور ضربه‌ای سطح ابتدایی خود اجرا می‌کند. با این حال، مراقب باشید زیرا ابزارهای تخصصی تر DeWALT می توانند به سرعت در مقایسه با مارک های رقیب گران تر شوند.

کابل پورتر Porter Cable

معرفی 10 برند ابزار برقی کابل پورتر Porter Cable

کابل پورتر یک برند ابزار متوسط استنلی بلک اند دکر است که برای دست سازان خانگی یا دست سازان طراحی شده است. ابزار کابل پورتر برای رقابت با Ryobi طراحی شده است، اما اکوسیستم گسترده ای مانند Ryobi ندارد.
محبوب‌ترین پلتفرم‌های کابل پورتر شامل مجموعه ابزارهای برقی 12 ولت، 18 ولت و 20 ولت MAX است.

مزایا کابل پورتر Porter Cable

کیفیت مناسب
قیمت مناسب

معایب کابل پورتر Porter Cable

یک اکوسیستم کامل نیست
در مقایسه با رقیب اصلی، ریوبی، چندان فعال نیست

ارزش خریدن دارد؟

Porter Cable به طور سنتی یک نام تجاری مناسب است، اگرچه به نظر نمی رسد که آنها منابع زیادی را برای توسعه محصولات جدید یا بازاریابی در این مرحله صرف می کنند. این با توجه به منابعی که در DeWALT قرار داده می شوند قابل درک است. اگر فقط به یک دریل و درایور ضربه‌ای یا ابزار دیگری نیاز دارید، و تبلیغات مناسبی در حال انجام است، خوب است که یکی را انتخاب کنید، اما اگر به دنبال یک پلتفرم کاملاً جدید هستید، دلیلی برای سرمایه‌گذاری روی کابل پورتر وجود ندارد.

بوش Bosch

معرفی 10 برند ابزار برقی بوش Bosch

بوش یک شرکت بزرگ آلمانی مستقر در اشتوتگارت آلمان است که همه چیز را از قطعات خودرو گرفته تا ماشین‌های صنعتی سفارشی می‌سازد. برند ابزار بوش، شرکت ابزار رابرت بوش، با طیف گسترده ای از ابزارهای با کیفیت بالا و تخصصی، به حرفه ای ها پاسخ می دهد.
محبوب ترین پلت فرم های بوش شامل پلت فرم های ابزار برقی 12 و 18 ولتی آن ها است. همچنین پلت فرم ابزار 36 ولتی آنها برای حرفه ای ها و بازرگانانی که به قدرت یک ابزار سیمی در یک سیستم بی سیم نیاز دارند، طراحی شده است.

مزایا بوش Bosch

ابزار با کیفیت بالا و بادوام
طیف گسترده ای از ابزارها از جمله موارد تخصصی

معایب بوش Bosch

گران

ارزش خریدن دارد؟

ابزارهای بوش به راحتی یکی از بهترین ابزارهای موجود در بازار هستند و مطمئناً با هیچ یک از پلت فرم های ابزار بی سیم آنها اشتباه نمی کنید. هر پلتفرم به خوبی با گزینه های ابزار فراوان پشتیبانی می شود و ابزارهای Bosch معمولا همیشه ابزارهایی با کیفیت بالا و قابل اعتماد هستند. کسانی که به دنبال خرید ابزارهای بی سیم تخصصی بیشتری هستند، می توانند آنها را از بوش نیز بیابند، اما قطعا انتظار دارند که یک عمر برای استفاده و دوام آن هارا بیمه کند.

هیتاچی Hitachi

معرفی 10 برند ابزار برقی هیتاچی Hitachi

ابزارهای برقی هیتاچی یک برند ابزار متوسط است که برای دست سازان و دستفروشان سرو می شود. مجموعه ابزار هیتاچی شامل ابزارهای 12 ولتی و عمدتاً 18 ولتی است که عملکرد مناسبی دارند، اما در دسته ابزارهای رده متوسط قرار دارند.

مزایا هیتاچی Hitachi

کیفیت مناسب
ترکیب ابزار مناسب

معایب هیتاچی Hitachi

برای یک ابزار متوسط گران است

ارزش خریدن دارد؟

ابزارهای برقی هیتاچی محصولات میان رده مناسبی هستند، اما از نظر تنوع ابزار و قیمت از Ryobi در رده ابزارهای میان رده برتری دارند.

ماکیتا Makita

معرفی 10 برند ابزار برقی ماکیتا Makita

ماکیتا یک شرکت ژاپنی است که ابزارهای برقی درجه یک را برای تاجران حرفه ای و کارگران ساختمانی تولید می کند. این شرکت به طور کلی در پلتفرم های ابزار 12 و 18 ولت خود، ابزار بی سیم بسیار گسترده ای دارد.

مزایا ماکیتا Makita

ابزار با کیفیت بالا و بادوام
ابزارهای زیادی برای انتخاب
پلت فرم X2 دو باتری 18 ولتی را برای ارائه ابزار قدرتمند 36 ولتی ترکیب می کند

معایب ماکیتا Makita

گران

ارزش خریدن دارد؟

اگر حرفه‌ای هستید یا اغلب خودتان را انجام می‌دهید، Makita یک پلتفرم ابزار بی‌سیم عالی برای سرمایه‌گذاری است. در حالی که ابزارهای این شرکت برای شما هزینه زیادی دارد، قابلیت اطمینان عالی است و انتخاب بی‌نظیر است. در واقع ماکیتا محصولات بسیار زیادی دارد، حتی می توانید یک ماشین چمن زنی بی سیم از این شرکت تهیه کنید که با پلت فرم X2 36V (2x18V) آنها تغذیه می شود.

میلواکی Milwaukee Tool

معرفی 10 برند ابزار برقی میلواکی Milwaukee Tool

ابزار Milwaukee یکی دیگر از سازندگان ممتاز در بازار است که بیشتر به تاجران حرفه ای و کارگران ساختمانی خدمات می دهد. ابزار Milwaukee نیز مانند ماکیتا دارای یک مجموعه بسیار گسترده از محصولات 12 ولت و 18 ولت است و دائماً در حال توسعه پیشنهادات جدید برای خط تولید خود است.

مزایا میلواکی Milwaukee Tool

ابزار با کیفیت بالا و بادوام
قیمت مناسب
خلاقانه

معایب میلواکی Milwaukee Tool

ندارد
با توجه به تورم در کشور ایران گران

ارزش خریدن دارد؟

Milwaukee Tool یک شرکت عالی با سابقه قوی در تولید ابزارهای با کیفیت و نوآوری است و یک انتخاب عالی برای کسانی است که به دنبال یک پلتفرم جدید برای سرمایه گذاری هستند. سری M18 FUEL Milwaukee به ویژه به عنوان یک پلت فرم قدرتمند و قابل اعتماد در نظر گرفته می شود. و نوآوری آنها با ویژگی های متصل به تلفن هوشمند ONE-KEY آنها را برای یک شرکت ابزار برقی بسیار منحصر به فرد می کند.

ریوبی Ryobi

معرفی 10 برند ابزار برقی ریوبی Ryobi

Ryobi یک برند ابزار متوسط ​​است که به صاحبان خانه و کسانی که انجام می دهند پاسخ می دهد. این برند معمولاً در Home Depot فروخته می شود که باعث شده برخی معتقد باشند که این یک برند داخلی است. اگرچه ممکن است به نظر برسد که Ryobi یک شرکت Home Depot است، Ryobi در واقع یک برند متعلق به صنایع Techtronic است که همچنین مالک Milwaukee Tool است. Ryobi برای مجموعه ای قوی از ابزارهای 18 ولتی با ارزش بالا در سیستم ONE+ خود شناخته شده است.

مزایا ریوبی Ryobi

کیفیت مناسب
قیمت مناسب با چرخش دائمی تبلیغات
طرح های نوآورانه

معایب ریوبی Ryobi

به اندازه ابزارهای DeWALT، Makita، Milwaukee و غیره بادوام نیست.
بدون گزینه ابزار 18V+

ارزش خریدن دارد؟

برای صاحب خانه‌ای که به دنبال کاری برای انجام برخی پروژه‌ها در اطراف خانه است یا دست‌کاری که برای صاحبان املاک محلی کار می‌کند، پلتفرم Ryobi 18+ ONE+ ارزش سرمایه‌گذاری را دارد. جدا از طیف گسترده ای از ابزارهای موجود بر روی پلتفرم، Ryobi به طور مداوم محصولات جدید یا تجدید نظر در محصولات موجود را عرضه می کند که در مورد برند صحبت می کند. علاوه بر این، Ryobi نیز ارزش بسیار خوبی دارد، زیرا Home Depot فروش ابزارهای برقی Ryobi را با تخفیف های زیاد یا ابزارهای رایگان با خرید یک کیت به طور مداوم در حال چرخش است.

ریجید RIDGID

معرفی 10 برند ابزار برقی ریجید RIDGID

در حالی که بسیاری بر این باورند که ابزارهای برقی RIDGID برند داخلی Home Depot است، در واقع متعلق به امرسون الکتریک است. این شرکت ابزارهای سطح متوسطی را می فروشد که برای صاحبان خانه و افرادی که خودشان را انجام می دهند طراحی شده است. محبوب ترین پلت فرم ابزار RIDGID پلت فرم 18 ولتی آنها است که عموماً در Home Depot فروخته می شود.

مزایا ریجید RIDGID

کیفیت مناسب
قیمت مناسب

معایب ریجید RIDGID

یک اکوسیستم کامل نیست

ارزش خریدن دارد؟

ابزارهای RIDGID و Ryobi به طور کلی در یک رنج کیفیت و قیمت هستند و اگر من بخواهم یک پلتفرم را انتخاب کنم، Ryobi راهگشا خواهد بود. Ryobi به سادگی دارای طیف گسترده‌تری از گزینه‌های ابزار در دسترس است و در مقایسه با RIDGID در توسعه بسیار فعال‌تر است.

کوبالت Kobalt

معرفی 10 برند ابزار برقی کوبالت Kobalt

ابزار کوبالت ابزارهای برقی برند لووز هستند. اینها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که محصولات ارزشمندی باشند، اما به نظر می‌رسد کوبالت با مجموعه جدید ابزارهای براشلس 24 ولتی خود، بیشتر افراد سطح بالاتر را هدف قرار می‌دهد.

مزایا کوبالت Kobalt

کیفیت رقابتی
قیمت رقابتی
گارانتی رقابتی (ابزار 5 ساله، باتری 3 ساله)

معایب کوبالت Kobalt

نه یک اکوسیستم کامل، اما گزارش شده است که Kobalt در حال برنامه ریزی برای گسترش خط تولید خود است

ارزش خریدن دارد؟

پیشنهادات جدید کوبالت هنوز در این مرحله یک علامت سوال است. سیستم براشلس 24 ولتی در مقایسه با 20 ولت یا 18 ولت یک رقیب مناسب با قدرت بیشتر به نظر می رسد، اما به نظر می رسد اکوسیستم به شدت کمبود دارد.
به‌عنوان یک ابزار یا مجموعه اصلی، این می‌تواند انتخاب خوبی باشد، اما اگر امروز سیستمی می‌سازم، DeWALT یا Bosch را دنبال می‌کنم.

انتخاب بهترین برند ابزار برقی

اگر تا اینجا پیش رفته اید، احتمالا متوجه شده اید که این که کدام برند بهترین ابزار برقی را ارائه می دهد چندان ساده نیست. بلکه در واقع انتخاب بهترین مارک ابزار برقی برای شماست. اگر این تصمیمی است که شما در حال حاضر سعی در اتخاذ آن دارید، در اینجا چند فاکتور وجود دارد که پیشنهاد می کنم در نظر بگیرید.

تنوع ابزار

این یکی خیلی مهمه باید در نظر بگیرید که چه ابزارهای برقی مختلفی در برند و پلتفرمی که قصد سرمایه گذاری در آن را دارید، موجود است. همه برندها و پلتفرم ها منگنه کفی بی سیم ارائه نمی دهند، درست مانند همه پلت فرم ها که اره قطبی شارژی ارائه نمی دهند.
برنامه‌ریزی کنید که به چه ابزارهایی نیاز دارید و در صورت امکان، قبل از اینکه وارد یک برند ابزار شوید، برنامه‌ریزی کنید که به چه ابزارهایی در جاده نیاز دارید. همه چیز را به باتری و شارژر باتری در نظر بگیرید. آیا باتری کافی برای دوام یک روز کامل خواهید داشت حتی اگر یک یا دو نفر اضافی به شما کمک کنند؟ اگر منطقی باشد، حتی ممکن است مجبور شوید به چندین مارک ابزار بپرید.

نوع استفاده از ابزار

قبل از اینکه وارد یک برند ابزار شوید، موارد استفاده خود را مشخص کنید. در حالی که ممکن است داشتن کل مجموعه ابزارهای Makita LXT Premium خوب باشد، اما اگر تنها پروژه‌های کوچک بهسازی خانه باشد، ممکن است چندان منطقی نباشد. با این حال، اگر قصد دارید یک شغل جانبی به عنوان یک دست‌کار داشته باشید، ممکن است بخواهید روی چیزی بهتر از کیت بلک اند دکر سرمایه‌گذاری کنید.

هزینه

این یکی کاملاً واضح است و مستقیماً به موارد استفاده پیوند می خورد. مگر اینکه مقدار نامحدودی پول برای سوزاندن دارید، هزینه نه تنها ابزاری را که می‌خواهید امروز بخرید، بلکه ابزارها و باتری‌هایی را که قصد دارید در آینده بخرید، در نظر بگیرید. این هزینه ها می تواند به سرعت افزایش یابد.

بهترین برند برای من

در حال حاضر، سه برند مورد علاقه ما در فروشگاه اینترنتی زینو بازار Milwaukee ،DeWALT و Ryobi هستند. اجازه بدهید توضیح دهم که چرا.
DeWALT مدتی است که برند ابزار برتر مورد علاقه من بوده است. در حالی که من این فرصت را داشته ام که چندین ابزار از رقبای DeWALT مانند Bosch، Milwaukee و Makita داشته باشم، همیشه در حال بازگشت به DeWALT هستم زیرا آنها تقریباً هر نوع ابزاری را دارند که من نیاز دارم، قیمت آنها در مقایسه با رقبای مشابه مناسب است. بازار و ابزار آنها به سادگی برای همیشه کار می کنند. حتی ابزارهای 18 ولتی که سال‌ها پیش خریداری کردم، هنوز مانند جدید عمل می‌کنند و حرکت نوآورانه این شرکت در پلتفرم FLEXVOLT گویای توانایی DeWALT برای نوآوری است.
Ryobi اخیراً به یکی از مارک‌های ابزار مورد علاقه من تبدیل شده است، زیرا من به سمت ابزارهای سطح متوسط و ارزشی می روم. در حالی که کیفیت Ryobi همیشه یک سوال بوده است، به خصوص هنگامی که در کنار ابزارهای DeWALT من مقایسه می شود،
من هنوز یک ابزار Ryobi برایم خراب نشده است. جدای از قیمت عالی، چیزی که واقعاً مرا در مورد Ryobi تحت تأثیر قرار می دهد، ابزارهای بسیار گسترده آنها و همچنین بسیاری از نوآوری های کاربر محور آنها است.
مواردی مانند روشنایی سه ال ای دی و چاک های بارگیری خودکار واقعاً تفاوت زیادی ایجاد می کنند.
اکنون که نظرات خود را در مورد بهترین مارک های ابزار برقی بی سیم در بازار به اشتراک گذاشته ام، نظر شما در مورد این موضوع چیست؟ به خاطر داشته باشید، من هر روز را به صورت حرفه ای با این ابزارها کار نمی کنم و فرصتی برای آزمایش همه ابزارهای موجود در هر یک از این مارک ها نداشته ام، بنابراین اگر چیزی می دانید که نمی دانم، لطفاً آن را در قسمت نظرات با ما و دیگر عزیزان در میان بگذارید.