شرکت های گواهی B در صنعت زیبایی متحد می شوند
شرکت های گواهی B در صنعت زیبایی متحد می شوند

شرکت های گواهی B شامل 26 شرکت معتبر در هشت کشور و سه قاره (B Corp Beauty Coalition) انجمنی را تشکیل داده‌اند، که به دنبال بهبود استانداردهای پایداری صنعت زیبایی است.
در این ساختار جدید، شرکت‌های عضو انتظار دارند شیوه‌های بهتر را شناسایی و به اشتراک بگذارند، اقدامات بهبود را اجرا کنند و نتایج خود را منتشر کنند.
این ائتلاف همچنین تلاش خواهد کرد تا بر صنعت زیبایی تأثیر بگذارد تا تغییرات گسترده‌تری ایجاد کند که در نهایت می‌تواند ردپای اجتماعی و محیطی آن را بهبود بخشد.
از آنجایی که شرکت های گواهی B بالاترین استانداردهای تأثیرات اجتماعی و زیست‌محیطی را رعایت می‌کنند، ما به‌طور فزاینده‌ای از ردپای اجتماعی و زیست‌محیطی صنعت زیبایی ناراحت شده‌ایم و به این نتیجه رسیده‌ایم که تلاش‌های انفرادی ما برای ایجاد تغییرات مثبت می‌تواند از طریق مشارکت تعهد متقابل افزایش یابد.
بنابراین، ما تصمیم گرفتیم ائتلافی تشکیل دهیم تا از نقاط قوت ترکیبی خود استفاده کنیم و مزایای ملموسی را به مشتریان زیبایی، جوامع و سیاره ای که به اشتراک می گذاریم، ارائه دهیم.
چهار موضوع کلیدی به گفته بنیانگذاران آن، چشم انداز ائتلاف ارائه “زیبایی برای خیر” است.
به طور خلاصه، اعضا متعهد می شوند که زمان و تلاش خود را برای بهبود چهار موضوع کلیدی در صنعت آرایشی و بهداشتی سرمایه گذاری کنند:

  1. منبع یابی مواد و پایداری
  2.  تدارکات سبزتر
  3. مسئولیت بسته بندی
  4. پیام‌های خارجی ثابت و واضح که مشتریان بتوانند آن را درک کنند و به آن اعتماد کنند.

شان راسل، بنیانگذار اسکاندیناویسک و یکی از بنیانگذاران ائتلاف زیبایی شرکت های گواهی B، گفت: «کار از قبل شروع شده است، و ما از گروه B با گواهینامه بیشتری استقبال خواهیم کرد تا استعداد و مشارکت آنها را در حین جمع آوری شتاب اضافه کنیم.

شرکت های گواهی B در صنعت زیبایی متحد می شوند

26 شرکت های گواهی B عضو موسس

  1. Arbonne
  2.  Aromase
  3. Aromatherapy Associates
  4. Badger
  5. Beauty Kitchen
  6. Cha Tzu Tang
  7. Davines Group
  8. Dermo Phisiologique
  9. Dr. Bronner’s
  10. Expanscience Laboratories
  11. Greencircle Salons
  12. Greenvines
  13. Herbatint
  14. JuliArt
  15. Lafea
  16.  MaCher
  17. Melanin Essentials
  18. Made for Life Organics Cornwall
  19. Natural is Better
  20. Oneka
  21. Prose
  22.  Rituals Cosmetics
  23. Rudolph Care
  24. Skandinavisk
  25. Koa + Roy
  26. The Body Shop

کارا پک، مدیر ارشد استراتژی و مشارکت برای آزمایشگاه B در ایالات متحده، اظهار داشت: «کار ائتلاف به شدت به تغییر صنعت زیبایی و مراقبت شخصی – و اقتصاد ما – به آینده ای عادلانه، احیاکننده و بدون کربن سرعت می بخشد. کانادا، سازمان غیرانتفاعی پشت گواهی B Corp.